Vil du gerne have at dine besøgende på din hjemmeside kommer tilbage? Så er remarketing kort fortalt det perfekt værktøj. Vi har mulighed for at sætte en krog i dine besøgende og vise dem annoncer med dit brand eller dine produkter og på den måde øge chancen for at de besøger dig igen. Vi installerer et såkaldt Floodlight, der tracker dine besøgende (som har takket ja til cookies, selvfølgelig) og derefter kan vi eksponerer dine besøgende for nye digitale display reklamer gennem Googles Display & Video 360. For at gøre det endnu mere spændende, kan vi målrette din remarketing mod de brugere du er mest interesseret i, om det er defineret på alder, køn, geografi eller noget helt fjerde, så kan DV360 det meste.
Retargeting gør det muligt at følge dine brugere på tværs af deres online færden. Langt de fleste hjemmesider viser i dag annoncer, om det er for at læse nyheder på Ekstra Bladet
Generelt siges det at nye kunder skal eksponeres for dit brand op mod 7-10 gange før de kan huske og genkende dig og dit brand. Det er lige før, at remarketing kan kaldes for digital nudging. Remarketing går ud på at markedsføre sig igen og igen til kunder eller brugere der allerede har besøgt din hjemmeside eller klikket på dine annoncer.
Uanset hvad du vælger, så er Syntese Digital og vores hold af DV360 certificerede specialister den perfekt samarbejdspartner, hvis du vil øge dit kendskab og få dit brand ud blandt den danske (og internationale) befolkning.
Vidste du at op mod 97 % af folk der besøger din hjemmeside forlader siden igen uden at købe noget?
Retargeting bør anvendes som en langvarig digital marketing strategi og vi anbefaler at man konstant har et aktivt spor der sætter krog i dine besøgende. Så kan du altid skrue op eller ned alt efter hvor aggresiv din strategi er.
Er du i tvivl om du har for få besøgende til at det giver mening? Du er ikke den eneste. I samspil med en regulær display kampagne, kan vi skabe de perfekte forudsætninger for at øge trafikken på din hjemmeside.
Vi anbefaler at køre et marketing spor med retargeting, når du blandt andet vil vise et af dine bedst sælgende produkter, hvor der er stor interesse blandt din målgruppe. Har du et nyt produkt du gerne vil annoncere til din målgruppe og til kunder der besøger din hjemmeside? Så er retargeting valget. Fordelen er, at du har mulighed for at vise kunderne dine produkter selv efter de har forladt din hjemmeside, igen og igen. Du kender det selv, når du bliver efterfulgt at det par sko eller den bil du har søgt på.
Vores klareste anbefaling er, at bruge display og særligt remarketing i samspil med display, når du vil øge kendskabet til dit brand og dine produkter.
Skal dit lokalområde vide hvem du er og hvad du kan? Så kontakt os på ovenstående formular.