Kom i gang

Markedets bedste annonceplatform DV360DV360 er verdens største Demand-side platform (DSP), hvorfra man kan købe digitale annoncer via automatiserede auktionssystemer. DV360 gør det muligt at målrette kampagner baseret på demografi, keywords og målgrupper m.m.

Man kan ved hjælp af realtid data optimere kampagnestrategierne, så man bruger annoncepengene klogere. DV360 giver adgang til  avancerede funktioner, der kan bruges til at øge afkastet af din investering.

Udfyld venligst nedenstående formular. Efterfølgende vil en af vores digitale rådgivere kontakte dig hurtigst muligt.

Tak for din interesse. Vi vender straks tilbage.
Ups, noget gik galt med formen. Prøv venligst igen.

DV360? GDN? DSP?

Hvad er programmatisk indkøb af display kampagner? Kom i gang her i samarbejde med Syntese Digital. Vi er specialister i at øge kendskabet til dit brand og dine produkter. Skal danskerne kende dig? Så kontakt os med det samme, vi giver den første kop kaffe.

Fordelen ved Googles DV360 er, at du som annoncør har adgang til køb af placeringer direkte hos Google eller gennem en tredjepart udenfor Googles netværk, hvilket ikke er muligt med Google Ads, eller Google Display Network (GDN). Er du på udkig efter at eksponere din målgruppe for dine budskaber, så er vores display annoncer gennem DV360 det rette valg. Vi kan hjælpe med at opbygge dit brand på baggrund af data og praktiske erfaringer gennem flere år. Vi ved hvad der virker, og hvad der ikke virker, men vi er altid klar på at prøve nye ting af.
DV360 tilbyder et utal af targeterings muligheder, hvor du eksempelvis kan købe annoncepladser vurderet på deres synlighed. Det er selvfølgelig langt fra optimalt at betale for en visning som rent faktisk ikke bliver set, men blot indlæst.

Brand safety

Med brand safety kan du være sikker på at dine annoncer ikke bliver vist i kedelige sammenhængen. Hvis du eksempelvis er en bilforhandler, så kan vi med brand safety sikre at du ikke bliver vist sammen med billeder af biluheld. Derudover kan du undgå at købe reklameplads på upassende sider, eller hjemmesider som Google ikke har indekseret og godkendt endnu. Helt simpelt, så kan du undgå negative associationer med dit brand.

Når vi sætter kampagner op for vores kunder, sikre vi som udgangspunkt altid at ekskludere seksuelt indhold, vold og andet skadefuldt eller negativt content. Helt generelt forsøger vi så vidt som muligt at undgå sider med såkaldt 'fake news' og særligt 'bot traffik' der ikke skaber værdi.

Vil du sikre at din virksomhed kun viser annoncer når det giver mening? 
Så kontakt os og hør hvad vi kan hjælpe dig med.